Monday, 3 March 2014

my heart full of love..(senyum lebarrr)!!!


Bell happy sesangat...actually Bell baru balik dari Bali..yeahhh..(nie pun happy gak)Bali trip with my office mate..only three of us..but this is not my point..maybe next upcoming update not now..hahaha..you know what..my Mr.Adek nie bukan ar orang yang romantic nak mati or boleh keluarkan ayat2 yang bisa me'melting'kan Bell..orangnyer tersangat ar stubborn..so agak serius sometimes..tapi sense of humor die masih berfungsi okey..boleh gak bergurau..and sure memang slumber orangyer..lagi2 bab tunang kawen nie memang Bell selalu kena ayam2 ngan Mr.Adek tau..memang xpernah nak serius ade je nak buat Bell hilang mood time planning itu ini..before nie Bell ade ar kate ngan die nanti hantaran kite pakai Fresh Flower ar kononyer..(rumah kitrang bukan jauh pun..hahaha)..die boleh samekan bunge kertas mak die ngan Fresh Flower Bell..tak sakit hati tu..??memang tak ar Bell nak layan die..TBH memang Bell je yang excited nau nak tunang or kawen..die??mamat tu memang cam xkisah je..layan sambil gelak je selalu..sometime terfikir gak..mamat nie serius ke tak..??

Okey..kite citer yang sebenarnyer ar..kang panjang meleret2 plak..huhu..semalam (02/03/2014) Bell kuar dengan Mr.Adek..dia kate nak bawa Bell pergi pilih warna kereta..takut Bell tak suka katenyer..sebab kereta Bell sekarang nie die akan pakai once die keluar kereta baru tu..so da confirm2 Bell akan bawak kereta die secara xlangsung pemilihan warna of that car..must be approved by me also ar kan..then bla..bla..(berlangsung ar acara bertukar pendapat kat kedai kereta tu)..finally dapat ar kate putusnyer..then we'll pun gerak ar balik..dalam perjalanan balik tu Mr.Adek say something yang luar jangkaan Bell..hahaha..unbelievable..'bile nak g tengok cincin..??'..Bell pandang die memang cam..pakwe aku ke nie??..aaaargghhh..baru ajak g carik cincin tunang Bell rase da nak terbang keluar kereta..kalo die ajak kawen mau dengan die2 Bell bawak terbang..selame nie die cam ayam2kan Bell je..tapi semalam die cakapdalam keadaan relax tapi serius and die nampak Bell pandang die pelik semacam..slumber je die senyum..soploh kali Bell tanye..(Betul ke..??) die hanye angguk and senyum..then die keluarkan statement pening..'awak happy tak nie..??'..giler tak happy..cam nak putus nafas da Bell kat sebelah nie die tak tau..tu ar alkisahnyer semalam..so happykan..happy giler..sekarang tengah carik date terbaik untuk suruh family die datang..kalau suruh datang time raya nanti..ok kot??..and kalau tak ada aral..nak buat hujung tahun nie (sempat kumpul lagi duitnyer)..in'allah...  

No comments:

Post a Comment