yang nie memang kena crite...bell pk make up orang dewasa
ssah coz confirm sbb cerewetkan..tapi nak make up budak g payah beb..
memerlukan kesabaran yang tinggi sangat tinggi..
budak kecik nie da make up bley plak die bantai makan mee greng yg berminyak abih comot..
puas bell nak touch up blek..g main lari2 plak sampai tercabut2 crown comel 2..
gram btol..nak marah cousin bdak kecik g..pew yang die paham..
tapi at laz pas prut die kenyang n bell pegang tangan die xnak lepas..
baru die bley dengar cakap..sampaoi pertandingan 2 mula..
nasib xbrape menyebelahi bell ngan die..dapat 2nd place jew..pew nak wat orang
lebih suke bdak pakai baju seksi2 dari yang comel..wawawawawaaaaa..

No comments:
Post a Comment