Love isn't finding someone you can live with, it's finding someone you can't live without..so ask him/her 'would you catch me if I fall for you..??'
Wednesday, 11 January 2012
aaarrrggghhhhhhh.......
tension giler...emmm..bell jadi mangse keadaan dengan kerakusan perangai manusia yang terover xcited tuk hepi..yup..memang dwank xsalah nak be hepi..yang slahnyer xkene tempat..hepi2 siap nak bergurau n wat lawak bodow..tapi jadi len sampai bley jd misunderstanding..aaaaa...bell xsuke ar camnie..slah owank len tapi bell yang kene tanggung...nak nangis..dah nek biru bijik mate nie..tapi blom gak ilang perasaan yang ntah pape nie...mr.adek..need u here..saya tak bersalah n tidak ada kena mengena dalam hal ini...titik noktah fullstop..dew sape2 g yang xpaham or xckup clear ngan explaination nie g..please ar..bagi bell space sket tuk meluahkan pew yang jadi sebenartnyer..bell xtaw pape..bell xnak jd camnie..bell xreti nak handle..nape ar ujian nie yang allah turunkan wat bell tuk awal2 tahun nie...aaaaa....kenape?..kenape?..bell xsanggup..bell xckup kuat..well..dew member yg try bagi semangat..kate..be cool, chill, jangan pk, biar reda dulu..woowww...brilliant..senang ar cakap..stand on my shoes tengok...allah bagi ujian kat manusia 2 sebab die tahu tahap atau batas kemampuan manusia 2 tuk handle masalah die..nie dew kawan yang gtaw gak..yup..bley terima tapi bell xrase bell mampu...kat sape g bell nak ngadu..camner bell nak cari jalan kuar nie..mr.adek..cube selami jauh ke dasar hati nie..dpat rase tak pew yang ayg rase skunk nie...sakit..sakit sangat...nak kate bute, dew mate..nak kate tuli dew ati perasaan...jadi dari segi ape bell nak mulekan...bell x diberi peluang dan ruang langsung..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment