Sunday, 25 September 2011

duit...

emmm...pasal duit pape pun bley jadi..sedangkan family pun bley berpecah belah
inikan plak hnya sekadar persahabatan..ape ar sangat....dew yang snggup buang mak bapak sebab duit..
kite nak declare manusie kew cam2...berhutang mmg bez..tapi nak menanggung 2 antare sanggup dengan x sanggup jew ar...time kite ssah dew kwan2 yg mnis mlut nak tlng..ble kite tlak die kate "kitekan kwn" tapi bile da trime ..len jadinyer, crite yang ntah pape n lansung xbez untuk didengar...sebaiknyer kite matangkan ar pemikiran kite ble berbelanje supaya kelak xnyusahkan diri n owank kelililng..mmg btol tnpe duit owank pndang kita lekeh jew..bwah nau traf kite..bukan kite mntak pun nak jd miskin or papa kedana..bagi bell kaye atau miskin 2 adalah crak idup kite..kite bley ubah die ikut sesuke ati kite..cume perlu ade nawaitu yang btol dan kesungguhan dalam wat sesuatu 2..jangan cpat give up..sekali kite da maju jgan lupe tuk toleh kebelakang..sekali sekale kite kne mind ourself gak dlu kite kat blakang cam2 gak..so jangan nak nyombong ble da senang, t tuhan 2 trik blek nikmat die bagi..hahhhh bru taw..

No comments:

Post a Comment