emmm...
raya tahun nie amat2 ar xbez..
mood raye bell xdew langsung..pew yang da jadi nie...
kenape jadi camnie..
emmm...
beban kat hati nie berat sangat,,
sape ar yang bley menjadi pendengar terbaik..
ya allah...kau kuatkan hati hambamu ini...
berikanlah ku ruang untuk menikmati raya dengan tenang pada tahun ini..
ya allah...kau permudahkanlah jalan keluar dari bebanku ini...
ya allah...berikanlah kekuatan kepadaku....
No comments:
Post a Comment